piątek, 22 lutego 2013

1.

Prowadzenie bloga zacznę od przedstawienia się: od dziecka szydełkuję i jest to mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Szydełkować nauczyła mnie moja kochana Babcia. Ona to dopiero tworzyła cudeńka! Piękne haftowane i szydełkowe obrusy, serwety, ślicznie szyła, do tego rysowała, gotowała i była uznaną położną.
Multizainteresowania są chyba przekazywane u nas z pokolenia na pokolenie :) ja jestem dyplomowaną dietetyczką, z zamiłowania marketingowcem, a poza tym, oprócz wspomnianego szydełkowania, uczę się kroju i szycia pod kierunkiem pani Anny Rackmann. Ostatnio owładnęła mną mania tworzenia biżuterii z drobnych koralików, szczególną inspirację stanowiły dzieła Weraph i Szupy.
Na blogu będę publikować większość prac, które stworzę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz